onsdag 6 mars 2013

Blog-award

Fick för ett bra tag sen en blog-award av Sandra. Tack!
 Fem frågor att besvara, och  sen ska jag skicka vidare fem nya frågor åt fem andra bloggare. Så här kommer de frågor jag fick:

1.Skriv ner tre positiva tankar om din dag.
    Jag har fått spendera dagen hemma med mina små älsklingar, alla är vi relativt friska för tillfället, vi trotsade busvädret, och for ut i skogen på picknick hela familjen.
 
2. Vad är din akilleshäl? 
ojdå, har många, så jag kan nog inte börja dra upp dem nu... ;)
 
3. Vad är det sista du gör innan du somnar?
Jag brukar alltid, alltid, alltid ta ett varv in i vart och ett av kidsens rum, bara för att betrakta dem en stund, de är så söta (speciellt när dom sover...), och se att de sover gott och har det bra.
 
4. Är du en morgon, kvälls eller kanske en nattmänniska?
Ja,a vad är man då man är konstant trött dygnet runt? Men jag skulle vilja vara en morgonmänniska.
 
5. Vad drömmer du om just nu?
Att få sova ordentligt, att vi hålls friska, att vi får ha varann alla i familjen, en familjeresa, lite tid på tumis med min man osv. Man ska ju aldrig sluta drömma, så därför har jag många!

Och så mina fem frågor då:
 
1. Vilken är din bästa egenskap?
2. Vad gör dig arg?
3. Vad är ditt bästa reseminne?
4. Vilken är den sämsta film du sett?
5. Vilken är din favoritårstid?

And thö kvestjöns gåus to:
Eva-Lena, Petra, Annika, Catie och Anja,för den skull att jag gillar er, och era bloggar, även om jag är svindålig på att lämna kommentarer efter mig!

2 kommentarer:

Anja sa...

Men åhhh,tusen tack!!!

Minallra första :-D

så...jag ska svara på frågorna i min blogg?
Sen skicka nya frågor till fem nya bloggare??

Inte helt haj på hur man gör...men tusen tack än en gång,det värmer mitt hjärta!

Kram//anja

Heidi sa...

Hej Anja!

Jepp, du svarar i din blogg på de fem nya frågorna jag har hittat på. Sen hittar du på fem nya frågor, därefter väljer du ut fem nya bloggare, som i sin tur svarar på de frågor du har hittat på,o.s.v.

Du har en härlig och positiv blogg, man blir så glad varje gång man kikar in!!!